خرید بک لینک پکیج لینک سازی خارجی پکیج بک لینک

ما اینجا هر آنچه که برای یادگیری اصول و قواعد لینک سازی نیاز دارید را آماده کرده‌ایم. می توانید فروم های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید و می توانید سایت خود را هم معرفی کنید البته اگر سایت شما مرتبط است!!!!. سعی کنید این عملیات را در سایت هایی انجام دهید که ماهیت و کاربری آن ها مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد.

برای اینکه اهمیت لینک سازی خارجی بر سایت خود و نتایج مثبت آن را مشاهده کنید باید بر کسب لینک‌های با کیفیت تمرکز کنید. در اواخر دهه‌ی 90 میلادی، گوگل شروع به تسخیر بازار موتورهای جستجو کرد و یکی از عوامل مهمی که برای رتبه بندی نتایج خود به کار گرفت، لینک سایت‌ها بود. یکی از مالکان گوگل، LarryPage، یک الگوریتم به نام PageRank به وجود آورد تا گوگل بتواند از آن استفاده کند و کیفیت یک صفحه را تا حدودی مطابق تعداد لینک‌هایی که به مقصد آن وجود دارند یا همان external linkها مشخص کند.

پس به جای کمیت و تعداد بک لینک های دریافتی تان، توصیه می کنیم کیفیت لینک های دریافتی را ملاک ارزیابی و تصمیم گیری های خود قرار دهید. آقای حافظی همچنین معقتد است که مهاجرین در سایر کشورها نیز سالانه حدود ۱.۷ تا ۲.۳ میلیارد دلار به خانواده‌ها، برای خرید زمین، ترمیم و حفاظت از مراکز تجاری و سکونت خود می‌فرستند که باعث افزایش ارزش افغانی می‌شود. آقای حافظی معقتد است که نقش مهاجرین برگشت کننده به افغانستان و مهاجرین ساکن سایر کشورهای خارجی در افزایش ارزش افغانی مهم است. آقای حافظی معتقد است که با انجام این محدودیت درولایت‌های شرقی و جنوبی افغانستان که قبلا بیشتر با کلدار پاکستانی معامله می‌شد اکنون با افغانی معامله می‌شود. او همچنین گفته که در ولایت‌های غرب و جنوب غرب که با ریال معامله می‌شد اکنون متوقف شده و جغرافیای استفاده از افغانی افزایش یافته که به افزایش ارزش افغانی تاثیر داشته است.

لینک سازی داخلی استراتژیک و هدفمند مخصوصا برای بازاریابی محتوا، یک تکنیک قدرتمند در سئو محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم تا بر روی لینک سازی داخلی برای بازاریابی محتوا تمرکز کنیم، چون یکی از ساده ترین روش های رشد سئو نیز محسوب می شود. به علاوه اینکه لینک سازی داخلی بین صفحات و مطالب بلاگ کار ساده ایست که قطعا برای آن قرار نیست این مقاله را مطالعه کنید. برخی از محتواهای کسب و کار شما برای کسب رتبه های بالا در صفحه نتایج به 3 تا 6 ماه ممکن است زمان لازم داشته باشند. ما پیشنهاد می کنیم یک برنامه 6 ماهه برای لینک سازی خارجی طراحی کنید و سعی کنید و در این 6 ماه با توجه به ظرفیت کسب و کارتان و رقبایتان به بهترین شکل لینک سازی خارجی را انجام دهید.

برای این که بتوانید تشخیص دهید کدام سایت ها اسپم است یا نه می توانید از ابزار Mozbar استفاده کنید. این ابزار نه تنها سایت های اسپم را نشان میده بلکه دامین و پیج اتوریتی سایت یا همان قدرت دامنه و صفحه سایت را نیز نشان می دهد که می تواند برای انتخاب سایت های با قدرت بالا به شما کمک کند. شبکه های اجتماعی جای بسیار خوبی برای لینک سازی است ولی شما باید به صورت مستمر در این شبکه های فعالیت داشته باشید تا افراد را به خود جذب کنید. از بهترین شبکه های اجتماعی که برای کسب و کارها خیلی عالی فعالیت می کند و در دسترس نیز هست می توان به LinkedIn اشاره کرد.

  • توجه داشته باشید که قبل از شروع لینک سازی، ابتدا سایت هایی که دارای اعتبار دامنه خوب هستند را جدا کرده و در آنها ثبت نام کنید.
  • ما در این دوره از مباحث مقدماتی، یعنی از تعریف لینکسازی و بک لینک و … شروع کرده ایم و تا سطح تخصصی یعنی تعاریف PBN و لینک سازی چندگرهی و تکنیک های مهم در این حوزه را به شما آموزش داده ایم.
  • سعی کنید این عملیات را در سایت هایی انجام دهید که ماهیت و کاربری آن ها مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد.

لینک های نوفالو، ارزش و قدرت سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل نمی کنند و فقط به گوگل این سیگنال را ارسال می کنند که این سایت می تواند یک منبع خوبی برای موضوع صحبت شده باشد. میلیاردها لینک در سراسر وب پخش شده است و برای گوگل آسان نیست که بین بک لینک های پولی و بک لینک های طبیعی تمایز قائل شود. او معتقد است که معامله زمین و بعضی موارد دیگر که قبلا در افغانستان به دلار معامله می‌شد اکنون به افغانی شده و این ارزش افغانی را افزایش داده است. او می‌گوید که دلیل کاهش واردات نیز خود کفایی افغانستان در تولیدات داخلی نیست بلکه کاهش قدرت خرید مردم است که این نیز کسر تراز تجاری افغانستان را کاهش داده و سبب تقویت پول ملی شده است. آقای نوری می‌گوید که تقاضا برای پول افغانی زیاد است و طرفی کالا کم وارد می‌‎شود و طبیعی است که تقاضا برای دلار پایین باشد. چون تقویت پول افغانی به معنی کاهش صادرات است و تولیدکنندگان رغبت به تولید کالا ندارند.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟

سرویس های جامع که در بالا معرفی شدند، شامل انواع مختلف لینک از جمله خبری، مجله ای، وبلاگی، دانشگاهی و تقویتی بودند و مناسب پروژه هایی هستند که قرار هست صفر تا صد مراحل ساخت بک لینک رو به نشونت واگذار کنند. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی سفارش بک لینک محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید. خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید. اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است. همین حالا در دوره آموزش لینک سازی خارجی ثبت نام کنید و خودتان را برای متخصص شدن در این حوزه آماده کنید.

اما گوگل این استراتژی‌های غیرطبیعی را شناسایی می‌کند و با پنالتی کردن سایت شما، ضرری پر هزینه4 به سایت شما متحمل می‌کند. شاید اگر با یک دانش آموخته سئو در مورد روش های سئو سایت، حل مشکلات و… صحبت کنید، بتواند با اعتماد به نفس کامل و کلام شیوا به تمامی سؤالات شما پاسخ دهد. از همین رو بهترین کار این است که لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید. برای اینکه بتوانید لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید باید تمامی مقالات و صفحات خود را بررسی کنید تا بتوانید آنها را پیدا کنید. لینک ها به شما این امکان را می دهند که سایت خود را در معرض نمایش بگذارید.

ممکن است در یک دوره بیش از 800 لینک سایت شما را ارجاع کنند، اما پس از 30 یا 60 روز خیلی از آن‌ها دیگر از بین رفته باشند. همچنین در صورتی که در وبلاگ‌های دیگر مشارکت داشته باشید و در شبکه‌های مجازی فعالیت کنید، به طور مداوم به لینک‌های شما افزوده خواهد شد. از آنجایی که شما دیگر وبلاگ‌ها و سایت‌های معتبری که شما را لینک می‌کنند را تحت کنترل ندارید، ممکن است به راحتی شما را از پست یا صفحه منبع خود حذف کنند. برای اینکه از این موضوع اطلاع داشته باشید می‌توانید از سایت‌هایی مانند Monitorbacklinks.com و majestic.com استفاده کنید. بهترین کار این است که قسمت هایی از محتوای دوره را مشاهده کنید و در مورد آن نظر دهید. سئوکاران متخصص بسیار زیادی در ایران وجود دارند که شاید نتوان حتی در تخصص آنها شک کرد اما ممکن است بعضی از آنها در انتقال اطلاعات به مخاطبان مشکل داشته باشند و نتوانند به خوبی موضوع مد نظر خود را به مخاطب بفهمانند.

بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن. برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو آشنایی مناسبی داشته باشید که آموزش سئو رایگان ما را ابتدا می توانید ببینید. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . محتوای شما باید مفهوم و جذاب باشد تا دیگر وب‌سایت‌ها تمایل به اشتراک گذاری آن داشته باشند. شما می توانید برای سایت خود به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه بک لینک درست کنید.

لینک سازی جامع (پکیج نقره ای)

اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید. مصرف کنندگان امروز قبل از تصمیم گیری برای خرید به دنبال همه گزینه های موجود هستند. آنها اغلب از وب سایت ها یا مقالاتی مانند ” 13 بهترین ابزار رایگان بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2021 ” استفاده می کنند تا ببینند دیگران چه توصیه می کنند. آموزش ایلوستریتور در حال حاضر از سطح مقدماتی شروع شده و همراه با آموزش های پروژه محور این نرم افزار در سایت قرار می گیرند.بخش آموزش فتوشاپ هم فعالیت خودش را شروع کرده است. قصد دارم آموزش های ویژه ای در حوزه ی کامپیوتر و اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی برای شما آماده کنم که امیدوارم حداکثر استفاده را از این آموزش ها ببرید و با فیدبکتون به من کمک کنید که کار را ارتقا دهم. دکتر لینک چک با پیمایش همه لینک‌های وب‌سایت شما می‌تواند تمامی لینک های ۴۰۴ را استخراج نماید.

افزایش da سایت ضامن افزایش رتبه نیست و در برخی موارد صرفا یک فاکتور فریبنده محسوب می شه. هدف ما از لینک سازی افزایش رتبه کلمات کلیدی و در نتیجه دریافت بازدید و به دنبال آن، افزایش فروش هست. رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش هایی بسیار خوب است که شما می توانید از آن برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است. چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است. پرداخت مبلغی در ازای دریافت و خرید بک لینک یک راه سریع برای رتبه بندی در بین برترین های جستجو است به شرطی که لینک های خریداری شده دارای ویژگی نوفالو (nofollow) نباشند.

اما برای اینکه پی ببرید چه زمانی لینک سازی خارجی کنید، کجا لینک سازی خارجی کنید، چگونه لینک سازی خارجی کنید و… نیاز به یک برنامه منسجم دارید که استراتژی لینک سازی خارجی همان برنامه ای است که به شما در لینک سازی خارجی متناسب با شرایط سایت شما کمک می کند. در این مقاله به اینکه استراتژی لینک سازی خارجی چیست و چرا لازم است پرداختیم. به علاوه شما را با نکاتی که در تنظیم یک استراتژی لینک سازی بهتر است در نظر بگیرید، آشنا کردیم. در نظر داشته باشید که طراحی کامل یک استراتژی لینک سازی خارجی کاری زمان بر است در این مقاله هدف ما آشنایی شما با روش طراحی این استراتژی بود. همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید در بازاریابی آنلاین به موفقیت برسید باید لینک سازی خارجی و داخلی بسیار قوی داشته باشید. در دوره “آموزش لینک سازی خارجی“ ما به نکات مهم و تکنیک های تجربی و عملی لینک سازی که تا به حال آنها را جایی ندیده اید اشاره خواهیم کرد.

طبیعی یا دستی؟ این کار به شما کمک می‌کند مسیر ذهنی مشخص‌تری داشته باشید. مفهوم اصلی لینک سازی نوع خارجی، بیشتر به فرایند لینک‌هایی مربوط می‌شود که از وب‌سایت‌های دیگر به سمت سایت شما ارسال می‌شوند و اکثر کارشناسان سئو لینک خارجی لینک این باند را جزو سبک لینک داخلی می‌دانند. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. یعنی بدون بک لینک احتمالا نتونید سایتتون رو سئو کنید و احتمال بسیار پایینی داره که قادر باشید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خودتون رو به رتبه های برتر گوگل تجربه کنید. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن.

هدف هر ابزار آنالیز بک‌لینک این است که کلمات کلیدی، لینک‌ها و اعتبار سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها لینک بگیرید را به شما ارائه کند. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ببینید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند. دانستن این موضوع بسیار مهم است، زیرا اگر سایتی در رتبه بندی گوگل بالاتر از سایت شما قرار دارد، پس دارد کاری می‌کند که شما آن را انجام نداده‌اید و بهتر است از آن آگاهی پیدا کنید. یک روش از لینک سازی خارجی که به PBN معروف است باعث رشد سریع تر سایت شما می شود البته اگر به شکل درست انجام شود.

شما می توانید به جستجو در قدیمی ترین سرویس وبلاگدهی تعداد زیادی از این قبیل وبلاگ ها پیدا کنید که ارزش توسعه و همکاری را دارند و حاضرند وبلاگ خود را در اختیار شما قرار دهند. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد. برای اولین بار ، می توانید تا 5000 پیوند بلاک به CSV صادر کنید و عنوان صفحه منبع ، URL و متن لنگر را مشاهده کنید. همچنین می توانید با گنجاندن دامنه ها ، لنگرها یا مناطق (.es ، .de و غیره) نمای را فیلتر کنید. فهرست هایی که باید در آنها قرار داشته باشید ، فهرست هایی است که افراد در واقع از آنها استفاده می کنند – مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و TripAdvisor. فراتر از این فهرست های معروف ، تعداد زیادی دایرکتوری عمومی و خاص وجود دارد که می تواند به رتبه بندی و بازدید شما کمک کند.

در صورتی که سئوی داخلی رعایت شده باشد، بک لینک های با کیفیت در رشد سایت معجزه خواهند کرد. در این درس به شما آموزش دادم که به چه شیوه ای پلن و برنامه ای برای بک لینک سازی وبسایتتان ایجاد کنید و برای 3 تا 6 ماه آینده وبسایت پلن خود را به چه شیوه ای پیاده سازی نمایید. تدوین استراتژی صحیح به کار شما نظم و سرعت می دهد و می توانید نتایج بهتری کسب کنید.

در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد. من به عنوان یک استراتژیست SEO که بطور خاص بر ایجاد لینک در HubSpot تمرکز دارد ، من با چالش یافتن منابع با کیفیت بالا که به سایت شما پیوند دارند ، بیگانه نیستم. برای کمک به شما در بهبود رتبه سئو شرکت خود ، این لیست از روش های خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب بک لینک را تهیه کرده ام.

در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است. با این وجود ، بینش های زیادی وجود دارد که می توانید (به صورت رایگان) با فیلتر کردن بک لینک های موجود بر اساس دسته هایی مانند صنعت ، TLD ها ، لنگرها یا LIS (امتیاز نفوذ لینک) به دست آورید. اگر مقاله یا گزارش تحقیقی پیدا کردید که مدتی است به روز نشده است ، بررسی کنید تعداد لینک های موجود در این مقاله چقدر است.

برای ایجاد استراتژی لینک سازی، نیاز دارید تا در فضاهای مختلفی با توجه به محتواهایی که دارید، لینک سازی کنید. شما می توانید این کار را با توجه به شرایط کسب و کار در فضاهای مختلفی که در ادامه می آوریم، انجام دهید. با لینک سازی خارجی با کیفیت و اضافه کردن لینک وب سایت‌های قابل اعتماد و مفید به صفحات سایت خود، شما اعتبار سایت خود را افزایش می‌دهید. لینک کردن دیگر وب سایت‌ها تا زمانی مفید است که محتوایی که به آن ارجاع می‌دهید مرتبط با محتوای شما باشد و متعلق به سایت‌های معتبر باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید روی یک عبارت خاص ببینید که چه سایت‌هایی به شما لینک داده اند. دقت کنید که دریافت بک لینک انبوه روی یک عبارت خاص می‌تواند مصداق اسپم بودن باشد. بعد از معرفی الگوریتم پنگوئن سایت های زیادی که از روش های کلاه سیاه برای لینک سازی استفاده کردند به مرور از نتایج حذف شدند و سایت هایی که از روش های طبیعی استفاده کرده بودن در رنک دهی به بالا آمدند. این الگوریتم طراحی شد تا گوگل کار راحت تری برای کنترل دقیق سایت ها داشته باشد.

اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. بهتر است که سایت‌های محبوب و پربازدید در حوزه‌ی فعالیت خودتان را در نظر داشته باشید. اگر سایتی را لینک کنید که به موضوع محتوای شما مربوط نیست، کاربر به آن موضوع علاقه مند نخواهد بود و سایت مقابل نیز شما را لینک نخواهد کرد. اگر می‌خواهید برندتان معروف شود و کاربران زیادی داشته باشید، باید هدفتان این باشد که از سایت‌های بزرگ لینک بگیرید.

  • بنابراین تمامی بک لینک های ارائه شده در نشونت، از نوع رپورتاژی و با کیفیت هستند.
  • توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید.
  • همچنین برای دوره های جامع سئوی سایت پشتیبانی وجود دارد و شما بعد از خرید می توانید فقط با ارسال تیکت از پشتیبانی دوره ها بهره مند شوید.
  • اما وجود لینک های نوفالو در بحث بک لینک های شما کاملا ضروری و الزامی است و شما باید در هنگام بک لینک زدن از این لینک ها نیز استفاده کنید تا نحوه بک لینک ساختن شما طبیعی تر نمایش داده شود و گوگل به شما شک نکند.

شما می توانید به سادگی پیش بروید و یک قطعه بهتر و تازه را با داده های مرتبط تر ایجاد کنید. برای اطمینان از اینکه هنوز از این نقل قول ها در جای دیگر استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنم مطالبی را به عقب برگردانید و از آنها برای پاسخ به س questionsالات مشابه در Quora ، LinkedIn یا حتی وبلاگ یا کانال های اجتماعی خود استفاده کنید. با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید. مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید. هنگامی که لیست نهایی شما آماده شد ، برای نویسنده یک زمین کوتاه بنویسید تا به آنها نشان دهد که چرا محصول یا خدمات شما شایسته قرار گرفتن در لیست آنها است.

آقای حافظی هم معتقد است که این کمک‌ها که مقدارش هفته‌وار ۴۰ الی ۵۰ میلیون دلاراست به نهادهای غیر دولتی در افغانستان داده شده و باعث افزایش ارزش افغانی می‌شود. این روش می‌تواند برای کسانی محبوب باشد که سرشان شلوغ است و نمی‌توانند برای وبلاگ خود محتوا بنویسند. در این استراتژی تنها کافی است در وبلاگ‌ها صفحاتی پیدا کنید که دیگر لینکشان کار نمی‌کند و از صاحب وبلاگ بخواهید که لینک معیوب را با لینکی از سایت شما که دارای محتوایی مشابه است جایگزین کند. هنگامی که شما کلمه ای را در گوگل سرچ می کنید خود گوگل کلماتی را به شما پیشنهاد می کند تا بتواند شما را برای رسیدن به محتوای اصلی و مدنظر شما هدایت کند. صرفا پس از گذراندن دوره و وارد فاز عملی شدن است که با مشکلات واقعی روبرو میشوید.

بک لینک های رپورتاژی مجله ای بدون شک، با ارزش ترین و بهترین نوع بک لینک محسوب می شوند. برای درج بک لینک های شما در این منابع، ابتدا یک محتوای یونیک (یکتا و غیرکپی) ایجاد و لینک در داخل متن ایجاد می شود. مطلب منتشر شده به هیچ عنوان در دسته بندی رپورتاژ منتشر نخواهد شد و یا تگ تبلیغات یا آگهی نمی خورد. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید. بنابراین تمامی بک لینک های ارائه شده در نشونت، از نوع رپورتاژی و با کیفیت هستند.

  • ارزش افغانی در روزهای اخیر با برگشت گسترده مهاجران از پاکستان و ایران بیشتر شد.
  • وب سایت‌ها و لینک‌هایی که شما به آن‌ها اضافه می‌کنید با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های کدنویسی ساخته می‌شوند.
  • سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید.
  • وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید.

ساده تر بگم فرض کنید شما از 30 دامنه بک لینک گرفته اید و در این 30 دامنه حدود 100 لینک ثبت کرده اید، با این احتساب شما 100 بک لینک دارید که 30 تا از آن ها یکتا و به اصطلاح روت دامین هستند. بک لینک های سوشیال بوکمارک جزو بک لینک هایی هستند که اغلب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژها ازش استفاده میشه. قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم. در صورتی که در هر بار سفارش، هر سرویس رو به تعداد بالا سفارش بدید، نشونت تخفیفات مناسبی رو برای شما در نظر گرفته که برای هر سرویس متفاوت هست و جدول تخفیفات رو در ادامه مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، بک لینک کامنتی به نوعی از بک لینک گفته می شه که در بخش کامنت ها یا دیدگاه های سایت ها درج میشه که می‌تونه شامل بک لینک فارسی یا بک لینک خارجی باشه. با انجام این کار علاوه بر اینکه برای کاربران آن سایت مفید خواهد بود، همچنین می توانید به عنوان مثال برند خود را معرفی کنید، لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید.

در خیلی موارد شما می توانید لینک هایی که از بیرون به داخل سایت شما وارد میشه را رو حالت نوفالو قرار بدید تا دیگه صدمه ای به سایت شما وارد نشه. برای این که بتوانید به درستی لینک سازی خارجی یا داخلی انجام دهید باید با ساختار کامل و درست یک لینک آشنا باشید و هدف هر قسمت را بدانید. البته لزومی به دانستن هدف هر قسمت لینک نیست و فقط این که شما یک آشنایی کلی با ساختار و آناتومی لینک های داشته باشید کافیه. برای راه اندازی یک سایت شما نیاز مبرم به سئو دارید تا به وسیله آن سایت شما بهینه باشه و رتبه بهتری از گوگل بگیره.

بهترین راه برای تاثیر مثبت گذاشتن روی page authority یک صفحه این است که کیفیت لینک‌های آن را بالا ببریم. این کار با لینک سازی خارجی درست و کسب external link از سایر صفحات معتبر میسر است. در واقع لینک سازی خارجی می‌تواند موجب کسب «رای اعتماد» برای سایت شما از طرف دیگر سایت‌های با page authority بالا شود. فرقی نمی‌کند در زمینه‌ی سئو تازه‌کار باشید یا اینکه مدتی باشد در این زمینه فعالیت می‌کنید، تا به حال به احتمال زیاد عبارت‌های لینک سازی خارجی یا بک‌لینک را شنیده‌اید. حرفه‌ی سئو وب سایت و لینک‌سازی همیشه در حال تغییر هستند و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت، از همیشه بیشتر است.

ورود کمک‌های خارجی تاثیر مستقیم بر ارزش افغانی داشت ولی در سالهای اخیر کمک مستقیم خارجی به بودجه افغانستان انجام نشده و این روند باید باعث کاهش ارزش افغانی می‌شد، اما روند بر عکس شده‌است. این افزایش ارزش شاید به این دلیل غیرمنتظره است که افغانستان اقتصادش مصرفی و بیشتر متکی به واردات است و از طرف دیگر بودجه توسعه‌ای و عادی آن به کمک‌های بین‌المللی وابسته است، ولی با تسلط مجدد طالبان در اوت/آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی این کمک‌ها قطع شده است. در این لیست یک لینک در جلوی هر بک لینک قرار داده شده است که با باز کردن آن با نمونه لینک ساخته شده نیز مواجه می شوید و تا بتوانید راحت تر آن را بسازید. طی این فرآیند شما می‌توانید به کسانی که مسئول تغییر دادن لینک‌های معیوب هستند اطلاع دهید و از آن‌ها بخواهید که لینک معیوب را با یکی از محتواهای شما جابجا کنند تا هم در زمان شما صرفه جویی شود و هم لینک سازی قوی‌تری داشته باشید. گفته‌های زیادی راجع به اینکه ماکزیمم لینک‌های خارجی که می‌توانیم در هر صفحه استفاده کنیم چقدر است وجود دارد.

“به عبارت دیگر ، این تاکتیک فراتر از ایجاد پیوند است و از پتانسیل آگاهی از نام تجاری نیز بهره می برد.” البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند. این دوره آپدیت خواهد شد و افرادی که دوره را تهیه کرده اند به صورت رایگان به فایل ها دسترسی خواهند داشت. نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید.

خرید بک لینک به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل مؤثر بر رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو، برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت، بسیار حائز اهمیت هستند. در این راستا، خرید بک لینک میتواند به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت شما مطرح گردد. با خرید بک لینک، میتوانید به راحتی و با قیمتی مناسب، بک لینک های کیفی و مرتبط با سایت خود را تهیه کنید و از این طریق رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. اگر در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید، این امر از دید گوگل دستکاری در نتایج به حساب می‌رود و در حال نقض قوانین گوگل هستید. بنابراین خرید بک لینک انبوه از هر شرکتی که در بازه کوتاهی این کار را برای وبسایت شما انجام می‌دهد، کار اشتباهی است. در صورت خرید پکیج‌های لینک سازی انبوه خارجی سئو ارزان، تعداد محدود و مشخصی بک لینک در طول روز دریافت خواهید کرد و این پکیج‌ها از تمامی مواردی که به صورت الگوریتمیک قابل تشخیص هستند، در امانند.

اولین کار برای گرفتن لینک از طرف یک سایت این است ک ببینید چه نوع لینک‌هایی در آن موجود هستند. اگر محتوای مورد نظر شما با لینک‌های خارجی آن سایت مرتبط است، احتمال زیادی وجود دارد که شما را نیز لینک کنند، اما اگر محتوایتان متفاوت است، بهتر است از آن سایت صرف نظر کنید. امروزه نیز گوگل سایت‌هایی که برای بهینه سازی صفحات خود از برخی تکنیک‌ها، از جمله external link، بیش از حد استفاده می‌کنند را اصطلاحا پنالتی می‌کند. اطلاع از اینکه از چه تکنیک‌های لینک سازی باید خودداری کرد و چگونه طبق مقررات گوگل عمل کرد از موضوعات مهمی هستند که باید همیشه به آن‌ها توجه داشت. همانطور که می دانید بازدیدکنندگان از سایت شما بهترین کسانی هستند که میتواند مطالب را در سطح اینترنت به اشتراک بگذارند. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که این کار بسیار سخت می باشد زیرا سایت هایی که از این قبیل کارها انجام دهند بسیار کم پیدا می شوند اما باید به شما این نوید را بدهیم که تعداد سایت هایی از این قبیل روز به روز در حال افزایش می باشد.

آقای حافظی، هم می‌گوید که ذخایر ارزی افغانستان که پشتوانه افغانی است، در سالهای گذشته دست نخورده باقی مانده و حتی بیشتر هم شده است و این اعتبار پول افغانستان را تضمین می‌کند. بانک مرکزی افغانستان تحت کنترل طالبان حدود یکسال قبل اعلام کرد که پول‌های چاپ شده در ماه جنوری/ژانویه سال ٢٠٢٣ به افغانستان خواهد رسید. رسیدن این پول‌ها نیز باعث افزایش میزان اسکناس‌های افغانی نشد، به دلیل فرسوده بودن اسکناس‌های قبلی جایگزین آن شد و حجم افغانی در بازار ثابت ماند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما