جنجال در مراسم روز پزشک آمل سه مدیر برکنار شدند!


آفتاب نیوز :

روز شنبه معاونت علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران از انتصابات جدید در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آمل خبر داد که بر اساس حکم رئیس این دانشگاه، رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و مدیری. از دانشکده های پزشکی و مامایی، پیراپزشکی و پردیس آمل منصوب شدند.

رومین یگانه سرهنگی مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل و میشم ریزاپور مدیر شهرک پزشکی و دانشکده های پرستاری، مامایی و پزشکی حضرت زینب(س) این شهرستان.

پیش از این با ابلاغ عبدالله محمدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به سمت مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل منصوب شد.

تغییر رهبری در این نهادها به دلیل حضور مسئولان در همایشی بود که در آن از پزشک بی حجاب تجلیل شد.

در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل که اواخر هفته گذشته در یکی از پذیرایی های این شهر و با حضور جمعی از مدیران ذیربط محلی برگزار شد، یکی از پزشکان بدون توجه در جایگاه حاضر شد. . حجاب هنگام دریافت لوح تقدیر

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به چنین رفتاری در این حادثه واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین اعلام کرد: مدیران این شرکت در همایش تجلیل از پزشکان نمونه به دلیل این اقدام و تعلیق پروانه پزشکی این زن توسط پزشکی به شورای تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند. سیستم در حال حاضر در حال انجام است. دفتر خاطرات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل پیش از این در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سوابق قبلی دکتر فتیمه رجوی راد، پرونده عضویت در هیات علمی ایشان به دلیل تخلف از قانون در اختیار هیات انضباطی معلمان قرار گرفته است تا قانونی. می توان برای لغو عضویت وی در هیئت علمی این دانشگاه اقداماتی انجام داد.»

علی مظفرپور افزود: برای جلوگیری از حضور وی در دانشگاه و کلاس های دانشجویان، ممنوعیت ورود این فرد به دانشگاه نیز تا صدور رای شورای انضباطی اساتید اعلام شد.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما